Skål International Helsinki ry:n järjestää matkailuseminaarin.
Seminaari on avoin myös ei-jäsenille,
Aihe: Asiakaspalautteiden hyödyntäminen matkailupalvelujen kehittämisessä
Aika: 12.2.2015 klo 14.00 – 16.00
Paikka: Hotel Arthur
Hinta: Muut osallistujat 50 euroa + alv 24 %
Ilmoittautuminen:
5.2.2015 mennessä sähköpostilla: skalhelsinki@skalfinland.com
Lisätietoa:
Kari Halonen, Skål International Helsinki ry., kari.halonen@skalfinland.com ja 050 - 375 1328
Avainpuheenvuorot:
Majoitusyritysten laatuluokitus ja asiakaspalautteet
· Saija Kekkonen, Best Western –konserni
Saija Kekkosen puheenvuorossa keskitytään Best Western –hotelliketjun laatuluokitusjärjestelmään ja
siihen miten palautteet toimivat laadun tehokkaana välineenä majoitusyrityksissä
Mobiilisovellukset asiakaspalautteiden välineenä
· Erika Rintala, Qvik – Touching Applications
Yrityksellä on kokemusta mm. isoistakin tapahtumien viestintään keskittyvistä mobiilisovelluksista.
Miten yritys voisi hyödyntää mobiilisovelluksia laajemmin asiakaspalautteiden keräämisessä?
Laatu1000 – asiakaspalautteet laadun kehittämisen mittarina
· Petteri Ohtonen, Haaga-Perho Säätiö
Laatu1000 –koulutusohjelma on laajin Suomessa toteutettu matkailusektorin laadunkehittämistyökalu, jossa asiakaspalautteilla mitataan luvatun laadun toteutumista. Miten yritykset voivat hyödyntää asiakaspalautteita paremmin toiminnan kehittämisessään?