SMAL jäsenenä saat

Liity jäseneksi
  • Alan tärkeimmät tapahtumat suoraan sähköpostiisi

    Seuraamme alan tapahtumia Suomessa ja maailmalla emmekä panttaa tietoa

  • Joskus sitä kaipaa neuvoja vero- ja sopimusasioissa

    Me autamme jäseniämme – veloituksetta

  • Liitto on mahdollisuutesi saada äänesi kuuluviin

    Neuvottelemme alan suurista kysymyksistä ja kuuntelemme jäsentemme mielipiteitä

  • Kyllästyitkö kalliisiin koulutuksiin, jotka eivät vastaa tarpeisiisi?

    Koulutuksemme räätälöidään matkatoimistoalalle ja myydään jäsenille jäsenhintaan

  • "Harkitsen ostavani matkan Matkatoimisto X:ltä. Onko se SMALin jäsen?"

    Kuluttajat pitävät liiton jäsenyyttä luotettavuuden merkkinä

  • Verkostoituminen on paitsi hyödyllistä myös hauskaa

    Kysy keneltä tahansa, joka on ollut kokousmatkallamme

  • Kampanjoimme ammattimaisen palvelun puolesta

    Liity Sinäkin rintamaan!

Etusivu > Asiakaskokemuksen ja myyntitaitojen kehittäminen
Koulutukset
20.11.2018 9:00–16:00, 4.12.2018 9:00–16:00

Asiakaskokemuksen ja myyntitaitojen kehittäminen

Myyntitaitojen ja asiakaskokemuksen kehittäminen –valmennus auttaa parantamaan myynnillisiä tuloksia matkatoimistoalalla. Valmennuksen tavoitteena on

    • Matkatoimistoalan asiakasymmärryksen lisääminen asiakaskokemuksen lähtökohtana
    • Asiakkaan odotusten ymmärtäminen ja niiden ylittäminen
    • Tavoitteellisten asiakaskohtaamisten taitojen kehittäminen

Valmennuksessa on luento-osuutta, mutta painopiste on käytännön ryhmäharjoitteissa ja simuloinnissa ”roolipelin” muodossa. Valmennus koostuu kahdesta päivästä, ja päivien välissä on itsenäistä opiskelua sekä valmistautumista roolipeliin.

  • Päivä 1. Asiakasymmärrys ja odotusten ylittäminen
        • Muuttuva matkatoimistoala ja katse myyntiosaamisen merkitykseen.
        • Ylivertainen asiakaspalvelu - Yllätä ja ylitä aina odotukset.
        • Asiakasymmärrys – Matkatoimistoalan ostajaprofiilit.
        • Palvelujen ja palvelukonseptin kehittäminen asiakaskokemuksen lähtökohtana.
        • Myyntiajattelu- Näkökulmia tavoitteellisiin kohtaamisiin.
        • Minä asiakaspalvelijana - Tunteet vuorovaikutustilanteessa.
  • Päivä 2. Käytännön kohtaamistaidot
        • Myyntiosaamisen kehittäminen.
        • Tavoitteellisen asiakaskohtaamisen anatomia.
        • Erilaisuus on mahtavaa!
        • Käytännön roolipeliharjoituksia (puhelin, kasvokkain).


Kouluttajana toimii Haaga-Helian myynnin lehtori Pirjo Pitkäpaasi, jolla on tehnyt pitkän työuran myynnissä ja myynnin johdossa. Pirjo on aiemmin työskennellyt Suomen IBM:llä ja Agfa—Gevaertilla ja on yksi Haaga-Helian myynnin koulutusohjelman kehittäjistä ja lehtoreista sekä yrityskouluttajista.

Aika ja paikka
20.11.2018 ja 4.12.2018 klo 9.00 -16.00
Haaga-Helian Pasilan kampus, Ratapihantie 13

 

Ilmoittautuminen koulutukseen avataan  myöhemmin, mutta laita päivä jo nyt kalenteriin!

 

Tervetuloa!